مبنافن
فروش انواع هواكش خانگي، صنعتي، سانتريفيوژ، بين كانالي و....

شما مي توانيد تا در اين مطلب مهم ترين نكات را در خصوص خريد، عملكرد و انواع هواكش هاي صنعتي مشاهده كنيد. اين دستگاه ها از مهم ترين قسمت هاي سيستم هاي تهويه در هر ساختمان و يا مكاني هستند. وظيفه اصلي اين دستگاه ها در سيستم هاي تهويه مطبوع، فراهم كردن شرايط مناسب براي گردش هوا و ايجاد جريان در ساختمان ها به منظور خروج هوا و يا دود و... از ساختمان است. 

در خصوص اين نوع فن ها بايد بدانيد كه در طول سال هاي گذشته تغييرات زيادي را تجربه كرده اند و همين تغييرات باعث شده است تا نياز محيط هاي مختلف مانند رستوران ها، كافي شاپ ها، ساختمان ها و بيمارستان ها در گردش هوا به صورت كامل تامين شود. هواكش صنعتي كه فن صنعتي نيز ناميده مي شود، خود داراي انواع گوناگوني است كه هر كدام بر اساس ميزان ظرفيت و عواملي همچون قدرت، اندازه و ميزان سر و صداي ايجاد شده در قسمتي از موارد گفته شده به كار گرفته مي شوند. 

همه چيز درباره هواكش صنعتي

مشهور ترين و رايج ترين نوع هواكش در سال هاي گذشته، فن هاي تهويه يا اگزاست فن ها بوده اند. اين نوع از دستگاه هواكش كه براي استفاده در مقياس بزرگ مانند رستوران ها ساخته مي شود به دلايل مختلف براي مكان هايي مانند ستوران و كافي شاپ  يكي از بهترين و موثر ترين قسمت هاي سيستم تهويه است. به خصوص در قسمت هايي مانند آشپزخانه رستوران، هواكش صنعتي از نوع اگراست فن بسيار موثر و مفيد بوده و توانايي اين را دارا است كه دما و بوي محيط را بهبود بخشيده و تا حد زيادي تعويض كند. البته شما بايد دقت داشته باشيد كه اگزاست فن مورد نظر خودتان را به درستي و بر اساس المان هاي ظرفيت، قيمت و ميزان سر و صداي ايجاد شده خريد كنيد تا مشكلي از نظر مالي و فني پيدا نكنيد. 

 

نكات مهمي در قسمت بعدي مطلب در خصوص اين دستگاه ها بيان شده است. البته شما بايد به اين موضوع نيز توجه داشته باشيد كه شكل اين دستگاه در استفاده هاي صنعتي ممكن است تغيير كند. يعني با اشكال هندسي و طراحي هاي مختلف انواع هواكش صنعتي، دستگاه هاي مختلفي وجود دارد و توليد شده است. شما بايد بر اساس نياز به گردش هوا و مكش، نسبت به خريد انواع اين دستگاه ها اقدام مي كنيد. 

 

مهم ترين نكات درباره هواكش صنعتي و خريد آن

شما بايد سعي كنيد تا انواع مختلف هواكش هاي صنعتي از جمله اگزاست فن در اشكال و طراحي هاي مختلف را به صورت مستقيم ازنمايندگي زيلابگ خريداري كنيد تا در آينده مشكلي براي شما ايجاد نشود. در غير اين صورت و خريد از واسطه ها شما ضمن قبول ريسك كيفيت پايين بودن، تقلب و يا خرابي دستگاه، بايد قيمت بالاتري از حالت معمول را نيز بپردازيد. 

نكته ديگري كه شما در خريد هواكش صنعتي بايد به آن با دقت كامل توجه داشته باشيد، اين است كه سر و صداي ايجاد شده فن را بر اساس ظرفيت كاري و همچنين عواملي مانند اندازه در نظر بگيريد. در محيط هاي صنعتي اين مورد اهميت كمتري پيدا مي كند، اما در محيط هاي رستوراني، هتلي و يا كافي شاپ، اين عامل نقش بسيار مهمي را ايفا مي كند و نبايد آرامش مشتري را به هم بزند. 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ ] [ ۰۳:۴۷:۳۷ ] [ مبنافن ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی